آیا از تراشیدن مو، چیدن یا لیزر تهران خسته شده اید؟

آیا از تراشیدن مو، چیدن یا لیزر تهران خسته شده اید؟

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

آیا از تراشیدن مو، چیدن یا لیزر تهران خسته شده اید؟

آیا از تراشیدن ، چیدن یا اپیلاسیون خسته شده اید؟

آیا از تراشیدن ، چیدن یا اپیلاسیون خسته شده اید؟ آیا در صورت خلاص شدن از موهای ناخواسته ، برجستگی های تیغ یا بریدگی های آکنه ایجاد می کنید؟ در این صورت ، ممکن است بخواهید لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید.

متخصصان پوست از لیزر برای پاک کردن موهای ناخواسته صورت و بدن با خیال راحت و مؤثر استفاده می کنند. به لطف پیشرفت های فن آوری ، بیشتر افراد با خیال راحت می توانند لیزر موهای زائد داشته باشند.

از بین بردن موهای ناخواسته اغلب به چند بازدید از دفتر نیاز دارد. بیشتر بیماران بین 2 تا 6 درمان نیاز دارند. پس از آن ، بیشتر بیماران چند ماه از موهای ناخواسته عاری است. هنگامی که مو دوباره رشد می کند ، بیشتر بیماران بطور قابل توجهی کمتر از موهای قبلی را می بینند. همچنین موها به رنگ ظریف تر و سبک تر نشان می دهند

www.beheshtclinic.com/ مو

لیزر موهای زائد هنگام ریش مو دوباره قابل تکرار است.

آنچه متخصصین پوست را درمان می کنند: لیزرهایی که برای رفع موهای زائد طراحی شده اند ، در اکثر نقاط بدن قابل استفاده هستند. بسیاری از لیزرها به طور مؤثر مناطق بزرگ را درمان می کنند. لیزر موهای زائد می تواند موارد زیر را درمان کند:

برگشت
منطقه بیکینی
سینه
صورت ، به خصوص لب بالا و چانه
گردن
شانه ها

افکار نهایی

به طور کلی ، ما فکر می کنیم این یک دستگاه عالی برای رفع موهای IPL است. این یک سیستم همه کاره است که برای دستیابی به بهترین نتیجه ها با کانتورهای طبیعی بدن شما طراحی شده است. ما عاشق اندیشه ای هستیم که اطمینان حاصل شود که شما هر دو تنظیمات بهینه را برای هر منطقه به دست می آورید تا با ایمنی مناسب ، بهترین نتیجه را نیز به شما بدهد.
Braun Gillette Venus Silk-Expert IPL 5001

انتخاب ادیتور: دستگاه Braun Gillette Venus Silk-Expert IPL به شما درمانی بی عیب و نقص و مؤثر را در زمان های بسیار سریع درمان انجام می دهد ، بدون اینکه به نتیجه برسد. فقط در 4 هفته می تواند به شما موهای دائمی دهد. خودتان وقت زیادی صرفه جویی کنید و حتی در 8 دقیقه حتی مناطق بزرگ (مانند پای پایینی) را نیز درمان کنید! با استفاده از درمان های سریع ، دقیق و تنظیمات مختلف انرژی ، ما فکر می کنیم این یک انتخاب عالی برای رفع موهای IPL در منزل شما است.

تصور می شود این مدل IPL سریعترین سیستم کاهش مو در دسترس است - می تواند بازوی شما را در حداقل 8 دقیقه درمان کند! در صورت پیروی از برنامه درمانی ، همچنین در صورت کاهش برنامه درمانی ، می توان به کاهش موهای دائمی در حداقل 4 هفته دست یافت. استفاده از آن در تمام صورت و بدن مناسب است و استفاده از آن را تقریباً بدون درد خواهید دید.
فناوری تطبیقی

توسعه دهندگان این دستگاه IPL می دانند که تن پوست نه تنها بین افراد مختلف بلکه در مناطق مختلف در همان بدن متفاوت است. بنابراین ، آنها آن را به یک سنسور رنگ پوست دادند. این بدان معنی است که هرچه آن را به پوست خود منتقل کنید ، درمانی را که ارائه می دهد اصلاح می کند - خیلی بهتر برای شما ، به ویژه در مقایسه با سایر محصولات که با خستگی ناگهانی خاموش می شوند.
براون ژیلت

شما هنوز بین دو تنظیم شدت - طبیعی یا ملایم ، را انتخاب می کنید و سپس دستگاه درمان را در یک محدوده متناسب با پوست شما تطبیق می دهد ، تولید انرژی بین سطوح مختلف را تنظیم می کند تا بهترین نتیجه برای آن منطقه از رنگدانه باشد. تشخیص لحن پوست 80 بار در ثانیه اتفاق می افتد ، بنابراین به شما کارایی بهینه دستگاه می دهد و درمان بی خطر را ارائه می دهد.

این اولین دستگاه IPL در منزل است که ما با آن رو به رو هستیم تا درمان را مانند این اصلاح کند.
برنامه

برای کمک به شما در استفاده بیشتر از Braun Silk Expert خود ، یک برنامه رایگان برای استفاده در کنار آن وجود دارد. این شامل یک تقویم درمانی آسان برای استفاده است تا شما را در جلسات راهنمایی کند ، رژیم خود را برنامه ریزی کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. این یک سیستم عالی است و در صورت استفاده از برنامه ، مطمئناً نتایج شما بهبود می یابد. همچنین اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد ، به عنوان مثال توضیح می دهد که چگونه سنسور پوست تطبیقی کار می کند.
کاربران

Braun Gillette Venus Silk Expert IPL بسیار مؤثر است و برای طیف گسترده ای از کاربران مناسب است. در صورتی که بین پوست من و پنجم در مقیاس فیتزپاتریک و برای هر رنگ مو از بلوند طبیعی گرفته تا سیاه وجود داشته باشد می توانید از آن استفاده کنید. خانمها ، می توانید از روی گونه های خود از پایین گونه و پایین بدن و از آقایان استفاده کنید و آقایان می توانید از آن روی بدن استفاده کنید.
افکار نهایی

این یک دستگاه IPL عالی است. شما هنگام استفاده از آن احساس کم و بدون درد خواهید کرد و می توانید نتایج بسیار خوبی را ببینید. این می تواند بسیار سریع به شما قابل توجه کاهش مو می دهد.

در دستورالعمل ها نیازی به پوشیدن عینک ایمنی در هنگام کار با دستگاه IPL نیست ، اما ما همیشه توصیه می کنیم در هر جلسه درمانی روی یک جفت سرمایه گذاری کرده و از آنها استفاده کنید. این امر به این دلیل است که تابش خیره کننده از چشمک ها بسیار روشن است و ممکن است باعث ناراحتی شما شود.
مزایا

درمان تطبیقی برای تن های مختلف پوست
از آن در کنار برنامه مکمل استفاده کنید
درمان سریع
نتایج سریع
هیچ خرابی برای شارژ مجدد ندارید
همراه با تیغ ژیلت برای استفاده قبل از درمان

منفی

کسانی که موهای خاکستری ، بسیار بلوند یا قرمز دارند ، بسیار تیره پوست دارند و ممکن است نتایج بیشتری را ببینند.

سیستم حذف موهای مو DEESS سری 3

DEESS Series 3 یک دستگاه پالس شدید ، پاک و حرفه ای با FDA است. این می تواند نتایج درمانی شما در خانه را با این واحد کوچکتر و سبک تر به شما نزدیک کند. در 7 بسته مختلف موجود است ، همچنین یک آنالیزور پوست Fitzpatrick Skin Tone نیز وجود دارد که اگر می خواهید سطح پوست خود را تأیید کنید می توانید جداگانه خریداری کنید.
شامل چه مواردی است؟

بسته استاندارد شامل دستگاه چند منظوره است. در هر لامپ 350.00 فلاش زیاد است و طول عمر آن 3 سال است. تصور می شود که 350،000 گرگرفتگی برای درمان 7 تا 8 نفر برای کاهش دائمی مو کافی است ، بنابراین احتمالاً نیازی به لامپ تعویض نخواهید داشت ، اما اگر این کار را انجام دهید ، آنها در دسترس هستند که جداگانه بخرند. دستگاه از نوع اصلی تغذیه می باشد ، بنابراین شما نسبت به سایر مدل ها از نظر حرکتی کمی محدودتر هستید ، اما این به معنی قدرت مداوم است و هیچ وقت در انتظار شارژ آن نیستید!
DEESS IPL

دستگاه به ژل خنک کننده نیازی ندارد و این مجموعه شامل عینک مخصوص محافظت از چشم شما است. این لامپ با اشعه ماوراء بنفش فیلتر شده است به طوری که برای پوست شما بی خطر است و طول موج آن بین 510 تا 1100 نانومتر است. دارای یک نقطه 3.1 سانتی متر مربع با لوله کوارتز است. شما می توانید بین 5 سطح انرژی را انتخاب کنید. لامپ فلاش سریع دارد ، از 20 تا 25 ضربه در دقیقه ، به این معنی که فقط 8 دقیقه برای درمان یک پا یا بازو ممکن است!

این واحد از طراحی ساده و حداقلی برخوردار است. فقط یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن ، تنظیم سطح انرژی و کلیک بر روی چشمک زدن وجود دارد. این یک طراحی صاف ، ارگونومیک است و نشانگر در قسمت بالا نشان می دهد که کدام سطح شدت انتخاب می شود.

موارد اضافی اختیاری

اگر موهای زائد IPL برای شما کافی نیست ، می توانید به دنبال گزینه 2 در 1 یا حتی 3 در یک بسته IPL بروید. بسته به اینکه به دنبال آن هستید ، این دو سر دارای یک لامپ اضافی یا دو هستند - یکی برای درمان آکنه و دیگری برای جوان سازی پوست. از طرف دیگر ، اگر به دنبال یک بسته استاندارد تک لامپ هستید و نظر خود را تغییر می دهید ، همچنین می توانید پیوست ها را جداگانه خریداری کنید.
نتایج

با استفاده از این سیستم ، تولید کنندگان می گویند شما می توانید در مدت 3 ماه از برنامه 6 تا 12 هفته ای ، 90٪ کاهش مو داشته باشید. پس از این ، شما هنوز هم نیاز به جلسه تعمیر و نگهداری گاه به گاه دارید تا دوباره آن را بارها و بارها اعلام کنید. برنامه پیشنهادی 12 هفته ای 1 درمان در هفته است که 2 تا 3 بار تکرار می شود و سپس ادامه درمان های ماهانه یا همانطور که و در صورت لزوم انجام می شود.
کاربران

DEESS Series 3 برای رنگ های پوستی از طیف V تا مقیاس Fitzpatrick مناسب است ، بنابراین دارای پوشش بسیار گسترده ای است ، اما برای همه رنگ مو مناسب نیست. برای موهای سفید ، خاکستری ، قرمز یا بلوند مناسب نیست.
تولید کننده

DEESS بیش از 17 سال تجربه در زمینه تهیه تجهیزات سالن ها و کلینیک ها در بیش از 120 کشور مختلف را دارد و اکنون این فناوری برای استفاده شما در خانه وجود دارد!

افکار نهایی

به طور کلی ، ما این طراحی ساده این دستگاه IPL را دوست داریم. در حالی که ساده است ، یک مشت را در تعداد فلاش ها و پوششی که در مدت زمان کوتاه قادر به انجام آن است ، بسته بندی می کند. ما همچنین دوست داریم که چند منظوره باشد و اگر می خواهید از IPL برای انواع مختلف درمانی مانند جوان سازی پوست استفاده کنید ، می توانید انواع مختلفی را برای آن خریداری کنید.
لیزر موهای زائد Tria Beauty 4X

لیزر موهای زائد Tria زیبایی 4 ایکس اولین کیت لیزر FDA است که برای مصارف خانگی تهیه شده است. از همان فناوری لیزر دیود برای تمرکز روی فولیکولهای مو که متخصصان پوست استفاده می کنند ، به آنها آسیب می رساند ، به طوری که رشد مجدد مو کند شده و حتی از دائمی اجتناب می شود. این دستگاه برای تولید نتایج حرفه ای و دائمی طراحی شده است و می توان از آن در صورت و بدن استفاده کرد. توسط متخصصین پوست که از آن استفاده کرده اند و آن را برای فناوری ، کیفیت و اثربخشی ارزیابی می کنند ، حمایت می شود.

در 2 گزینه مختلف رنگ - سبز و سفید یا فوکسیا و سفید وجود دارد و از یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شود که در این بسته گنجانده شده است. این یک دسته گرفتن راحت است. بر خلاف سالن های حرفه ای که بین 4 تا 12 هفته فاصله بین جلسات درمانی را ترک می کنند ، تولید کنندگان Tria Laser 4X توصیه می کنند که هر دو هفته یک بار تکرار معالجه را انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود برسید.
لیزر موهای زائد Tria Beauty 4X

Tria 4x دارای یک صفحه نمایش تعاملی است که می توانید با استفاده از هر روش درمانی با خیال راحت و با موفقیت به شما کمک کند. این ویژگی های زیر را نشان می دهد:

پیشخوان پالس برای کمک به دقت در پوشش درمانی شما.
یک نشانگر سطح درمان است بنابراین می توانید سطح شدت خود را انتخاب کنید.
یک نشانگر عمر باتری برای اطلاع شما در صورت نیاز به شارژ.
یک نشانگر حسگر پوست که به شما امکان می دهد از زمان آماده شدن برای استفاده مطلع شوید.
قفل ایمنی که در صورت آماده بودن حسگر پوست قفل می شود.

نظرات کاربران Tria
چه کسی می تواند از آن استفاده کند؟

Tria Laser 4X توسط زنان در بیشتر نواحی صورت و بدن از جمله خط بیکینی قابل استفاده است اما در پوست سر یا دستگاه تناسلی وجود ندارد. آقایان نباید از آن برای موی صورت استفاده کنند ، اما در اکثر مناطق دیگر قابل استفاده است. این مهم است که از چگونگی تاثیر مو و پوست شما بر اثربخشی آن آگاه باشید. همه انواع پوست و مو برای استفاده از این محصول مناسب نیست. متأسفانه ، در برابر موهای بلوند ، قرمز یا خاکستری به همان اندازه مؤثر نخواهد بود.

موهای تیره و تیره در برابر پوست منصفانه قابل توجه ترین نتایج را به دست می آورند. به همین ترتیب ، نباید از آن در دستگاه های بزرگ ، علائم تولد ، خال یا خال کوبی استفاده شود زیرا این مناطق بیش از حد از نور لیزر جذب می کنند که به طور بالقوه می تواند منجر به سوختگی پوست شود. مطمئن باشید که تن پوست شما برای این دستگاه مناسب است ، زیرا سنسور پوست در صورت عدم ایمن بودن ، مانع از باز شدن قفل دستگاه خواهد شد.

Tria Laser 4X فقط برای استفاده در بزرگسالان در نظر گرفته شده است زیرا آزمایشات برای کاربران زیر 18 سال انجام نشده است. این برای مصارف شخصی طراحی شده است ، بنابراین توصیه نمی شود که به دلیل خطرات بهداشتی ، محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگامی که برای درمان خط بیکینی استفاده می شود.
افکار نهایی

این یک دستگاه لیزر مو فوق العاده است که در رهایی از موهای ناخواسته شما بسیار مؤثر است. این اولین دستگاهی است که لیزر موهای زائد را در خانه ارائه می دهد و دارای تکنولوژی با کیفیت حرفه ای و در کنار همتای خود است. اگرچه این بدان معنی است که هنگام استفاده از آن ممکن است احساس ناراحتی بیشتری را تجربه کنید ، اما مطمئناً به سرعت نتایج خارق العاده ای خواهید دید. این سود برای هرکسی مفید است ، اما مخصوصاً برای کسانی که از PCOS هیرسوتیسم دارند.

برای دستیابی به نتایج مطلوب ، مناطقی از موهای متراکم تر به طول می انجامید ، اما به مرور ادامه دهید. شما در هر زمان صاف و ابریشمی خواهید بود. ما فکر می کنیم از نتایج این دستگاه لیزر هیجان زده خواهید شد.

سیستم موهای زائد

Rem Remover iLight Pro Removal System یک سیستم پاک شده FDA است که از همان فناوری پیشرفته ای که توسط متخصصان استفاده می شود استفاده می کند. از لامپ کوارتز استفاده می کند که در صورت (بدن) و صورت (زن و مرد) ایمن است و استفاده از آن می تواند منجر به کاهش دائمی رشد مو تا 94٪ حتی پس از 3 درمان شود.

این کیت دارای 2 عدد کلاه درمانی مختلف است ، یکی برای استفاده روی بدن و دیگری برای استفاده روی صورت. این یک ویژگی اصلی است زیرا به شما در حفظ بهداشت دستگاه در هنگام استفاده در مناطق مختلف و همچنین بهبود راحتی کمک می کند. این سیستم دارای سنسور تماس با پوست است که در صورت عدم وجود پوست مناسب ، از چشمک می زند.

سرعت فلاش سریع به معنی استفاده خیلی سریع است. پنجره فلاش 50٪ بزرگتر است و در هنگام استفاده از درپوش بدنه ، فقط 3 ثانیه بین فلاش ها وجود دارد ، در حالی که بین سرگرمی ها برای درپوش صورت 4 ثانیه وجود دارد.
Remington iLIGHT

برای کمک به استفاده از Remington iLight Ultra System ، توسعه دهندگان همچنین برنامه ای ایجاد کرده اند که در فروشگاه iTunes و Google Play موجود است. این برنامه به منظور به حداکثر رساندن نتایجی که می توان در هنگام استفاده از سیستم iLight با فعال کردن کاربران برای ردیابی و مدیریت روش های درمانی ، بدست آورد. خریداران بالقوه می توانند این اپلیکیشن را نیز بارگیری کنند تا تشخیص دهند که آیا رنگ پوست آنها رنگ مناسبی برای درمان موفقیت آمیز است.

این سیستم مجهز به یک کارتریج تصفیه شده است ، که قادر به 65000 فلاش است ، بدون اینکه در آن سطح انرژی استفاده شده باشد. پس از رسیدن کارتریج به 90٪ ظرفیت ، یک چراغ هشدار دهنده روی صفحه نمایش روشن می شود و این نشان می دهد که کارتریج به زودی نیاز به تعویض دارد.
نظرات Remington
افکار نهایی

ما عاشق نحوه کار این کیت در کنار یک برنامه هستیم ، بنابراین شما می توانید پیشرفت خود را نظارت کنید و از جلسه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین ، در حالی که این قابل حمل کمتر از سایر کیت هایی که ما مورد بررسی قرار داده ایم ، می باشد اما با داشتن منبع تغذیه ، در کل درمان های خود یک بازده مداوم خواهید داشت.

اگر موهای بلوند یا قرمز دارید موی خود را بیشتر وقت بگذارید - روی موهایی که رنگدانه کمتری دارند در موهای خود موثرتر است ، بنابراین انتظار دارید قبل از مشاهده نتایج بیشتر صبر کنید. به طور کلی ، ما فکر می کنیم این محصول عالی است که به راحتی قابل استفاده ، موثر است و در قفسه شما بسیار عالی به نظر می رسد!

دستگاه لمسی Illuminage

این اولین وسیله ای برای حذف مو در خانه است که IPL را با امواج فرکانس رادیویی (RF) ترکیب می کند. نتیجه کاهش و طولانی مدت موهای زائد موثر و طولانی مدت برای کلیه رنگهای پوست و وسیع ترین رنگ موها است. این یک فناوری انحصاری است که باعث ریزش موی ایمن و مؤثر ، بدون درد می شود!

براساس یک مطالعه بالینی که یک سال پس از اجرای برنامه درمانی کامل انجام شد ، توانایی کاهش موهای 94٪ تنها در 7 هفته در نظر گرفته شده است.

برنامه درمانی پیشنهادی برای شما جلسات هفتگی به مدت 7 هفته است و در صورت نیاز به درمان گاه به گاه.
لمس روشنایی
قطعات تعویض

کارتریج کوارتز اولیه ای که ابتدا با دستگاه دریافت خواهید کرد ، در حدود 120،000 فلاش دوام خواهد داشت ، که بسیار است. اگر می خواهید کارتریج دیگری بخرید ، همچنین کارتریج هایی برای اصلاح موهای زائد و یا یک سر دقیق برای درمان مناطق سخت دستی با IPL دارید.
منبع تغذیه

برخلاف برخی از دستگاه های IPL و لیزر ، Illuminage Touch دارای منبع تغذیه می باشد. این بدان معناست که شما لازم نیست قبل از شروع جلسه درمانی منتظر شارژ باتری باشید و در وقت شما صرفه جویی می شود. همچنین این بدان معناست که در کل درمان شما از بازده ثابتی برخوردار است و بهترین نتیجه را به شما می دهد.

همچنین خواهید فهمید که جلسات درمانی با این دستگاه سریعتر است ، زیرا می توانید به طور مداوم آن را بر روی پوست خود جابجا کنید ، نیازی به مکث برای هر فلاش نیست ، دوباره در وقت شما صرفه جویی می کند اما تحویل عالی مو را ارائه می دهد.
کاربران

مهم نیست که چه رنگ پوستی داشته باشید ، این دستگاه برای شما مناسب است. فناوری تکمیل کننده انرژی دوگانه به معنای این است که این تنها دستگاه IPL پاک شده توسط FDA است که روی تمام رنگ های پوست بسیار مؤثر است. این وسیله همچنین از نظر بالینی به اثبات رسیده است که روی گسترده ترین طیف رنگ موها موثر است - حتی موهای بلوند و قرمز که برای درمان با نور بسیار مشکل است! حتی بهتر ، استفاده از آن دردناک نیست!
بررسیهای روشنایی
افکار نهایی

مطمئناً از این دستگاه IPL دوگانه انرژی هیجان زده می شوید. اگر فوراً متوجه آن نشوید ، امید خود را از دست ندهید - فقط ادامه دهید ، برخی از رنگ مو و ترکیبات رنگ پوست کمی طولانی تر می شوند و ارزش آن را دارد که صبر کنید!

این محصول آسان برای استفاده و بدون دردسر است و شما دوست دارید زمان درمان سریع باشد.

بی نهایت ابریشم

Infinity Silkn Infinity یک وسیله کوچک و پر سرعت خانگی با سرعت بالا (HPL) است. این HPL را با انرژی گالوانیک ترکیب می کند تا به شما نور عمیق تر و زمان درمان سریع تری برسد. این یکی از سریعترین گزینه های رفع مو در خط تولید ابریشم است ، و نه تنها این بلکه بدون درد است و نباید باعث تحریک شما شود. سریع ، راحت است و می تواند به شما به عنوان کاهش 92٪ در رشد موهای شما ، برای طیف وسیعی از رنگ های مختلف مو و رنگ های مختلف پوست را ارائه دهد!
سریع

فناوری جدید به شما کمک می کند تا در کمتر از 20 دقیقه به یک درمان کامل بدن برسید! نه تنها ، بلکه این می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از کسری از سطح انرژی مورد نیاز دستگاه های طولانی مدت ، موهای زائد خود را انجام دهید. دستگاه طول عمر نبض را به شما می دهد - این بدان معنی است که دیگر نیازی به خرید کارتریج های پر کردن نیست!
بی نهایت ابریشم
فناوری ترکیبی

ترکیبی از فن آوری نوری ، HPL با انرژی گالوانیک ، باعث می شود موهای شما دو برابر سریعتر از سایر فن آوری های موهای زائد و بعد از آن نیز به زیبایی پوست صاف و نرم باشد.

ابریشم ابریشم نیز مانند سایر دستگاه های رفع مو ، از یک لامپ کوارتز برای انتقال پالس های نوری نور به پوست شما استفاده می کند ، که توسط موهای شما منتقل می شود و باعث از بین رفتن فولیکول می شود. انرژی گالوانیک از طرف دیگر ، گردش خون شما را تقویت کرده و منافذ شما را باز می کند تا اجازه دهد انرژی نور به پوست شما عمق بیشتری پیدا کند و موها را در سطح عمیق تری تحت تأثیر قرار دهد. همچنین این بدان معنی است که اگر بعد از درمان موهای خود لوسیون آرامبخش بمالید ، بهتر جذب پوست شما می شود و صاف و نرم می شود. این ترکیب چشمگیر به این معنی است که شما در حال انجام یک درمان قدرتمند هستید که حتی موهای ریشه دار ، درشت و سرسخت را از بین می برد.
فناوری ترکیبی
کاربران

Infinity Silkn برای رنگهای پوستی I از V تا V در مقیاس Fitzpatrick مناسب است ، با انرژیهای مختلف برای هر یک توصیه می شود. درست مانند بسیاری از دستگاه های IPL ، برای انواع پوستی VI مناسب نیست. روی طیف گسترده ای از رنگ مو کار خواهد کرد ، اما موهای سفید ، خاکستری یا بلوند متاسفانه معمولاً جواب نمی دهند. موهای قهوه ای سبک تر ممکن است جلسات درمانی بیشتری داشته باشند ، اما موهای قهوه ای تیره و سیاه در برابر پوست منصفانه بهترین نتیجه را خواهند دید.
سهولت استفاده

درست مانند بسیاری دیگر از دستگاه های لیزر مو IPL و لیزر ، در دو هفته از جلسات درمانی خود ، کرم های ضدعفونی و واکس استفاده نکنید. در عوض ، بهتر است پوستی تمیز و تازه تراشیده داشته باشید.

استفاده از این دستگاه IPL بسیار ساده است ، کافی است آن را در کمترین تنظیم انرژی قرار دهید تا شروع شود و شما آماده باشید. توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، سطح انرژی را که تولید کنندگان توصیه می کنند تا از پوست شما استفاده کنند ، حفظ کنید. اگر مطمئن نیستید ، پشتیبان گیری ایمنی از سنسور داخلی پوست وجود دارد که فقط به شما امکان استفاده از آن را بر روی تن های مناسب پوست می دهد.

لیزر

آیا می توانید در عوض نتایج سالن را در خانه بدست آورید؟

بله ، لیزر موهای زائد در خانه این امکان را برای شما فراهم می کند که در آسایش منزل خود رفتار کنید. دستگاه ها و سیستم ها به گونه ای ساخته شده اند که شما می توانید خود را با کسری از هزینه ای که پزشکان از آنها می گیرند ، روش های کاهش مو موثر و ایمن را به خود اختصاص دهید. آنها از همان فن آوری هایی که پزشکان و کلینیک ها انجام می دهند استفاده می کنند ، اما بطور خاص توسعه یافته اند تا بتوانند با خیال راحت توسط کاربران آموزش دیده در خانه خود استفاده کنند.

برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لیزر موهای زائد انتخاب مناسبی برای شماست ، لیستی از همه چیزهایی که باید در مورد لیزر و موهای زائد IPL بدانید تهیه کرده ایم.
چرا در خانه لیزر موهای زائد بسیار محبوب است
در منزل لیزر مو محبوبیت دارد

چند سالی است که موهای زائد موضوع داغی بوده است. در حالی که سایر روش های رفع مو مؤثر هستند ، اما بیشتر آنها عوارض جانبی آزار دهنده ای دارند و به مدت زمان زیادی به زمان زیادی نیاز دارند. تراشیدن فقط چند روز طول می کشد و می تواند منجر به سوزش و سوزش تیغ شود ، در حالی که اپیلاسیون نه تنها گران است بلکه باید منتظر بمانید که موها بین جلسات رشد کنند. به علاوه ، ناراحتی و درد اضافه شده بر موهای زائد و کبودی می تواند به معنای آن باشد که به هر حال می خواهید پوشانید.

لیزر موهای زائد به دلیل نتایج طولانی مدت و حتی دائمی که فقط در چند جلسه مشهود است ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. اکنون حتی می توانید لیزر موهای زائد را از راحتی در خانه خود انجام دهید و با کسری از هزینه به نتایج حرفه ای برسید. اگر قصد دارید لیزر موهای زائد را انجام دهید ، در ادامه بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.
عمل لیزر مو چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان لازم برای هر جلسه درمانی بستگی به منطقه تحت درمان دارد. به عنوان مثال ، درمان زیر بغل یا خط بیکینی بسیار سریعتر از درمان پاها خواهد بود. بیش از یک مو با هر فلاش لیزر هدف قرار خواهد گرفت ، برخلاف سایر روش های رفع مو مانند الکترولیز ، بنابراین یک جلسه تنها بیش از یک ساعت طول نمی کشد مگر اینکه شما در یک جلسه تنها بیش از یک منطقه انجام دهید.
چند جلسه لیزر موهای زائد لازم است؟

لیزر موهای زائد بسیار مؤثر است ، زیرا اکثر بیماران فقط 3 - 7 درمان ریزش مو دائمی در مناطق تحت درمان را گزارش می کنند. مطابق ASAPS ، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند بین 1 تا 10 جلسه با میانگین 6 جلسه برای نتیجه مطلوب لازم باشد. این نیز به نوع مو بستگی دارد. ممکن است بعد از آن به موی بلند نیاز داشته باشید ، اما بعید است که رشد موهای شما به ضخامت و چگالی اصلی خود بازگردد.
چگونه لیزر موهای زائد برای جلوگیری از رشد مو کار می کند؟

یک پرتوی متمرکز از نور به موها می انجامد. رنگدانه مو این انرژی نور را جذب می کند ، که به عنوان انرژی گرما انتقال می یابد و باعث آسیب به فولیکول مو می شود. این باعث از بین رفتن مو در ریشه می شود که از رشد یا حداقل رشد آنها جلوگیری می کند.

هشدار! ما قصد داریم در مورد علم و خطرات لیزر و IPL موهای زائد به تفصیل بپردازیم.

با لیزر چشمک می زند ، انرژی آن انرژی نور را به موها منتقل می کند. موها حاوی رنگدانه ای به نام ملانین هستند. موهای تیره تر حاوی ملانین بیشتری هستند و هرچه ملانین بیشتری داشته باشند ، انرژی کمتری نسبت به آنها جذب می کند. با جذب نور ، این انرژی تبدیل به انرژی گرما می شود ، که موها را می سوزاند و به آن آسیب می رساند. این سوختن است که موها را غیرفعال می کند. با این حال ، به دلیل چرخه رشد آنها ، موها به دلیل میزان ملانین موجود در تغییر ، همیشه به اندازه لیزر پاسخگو نیستند.
چرخه رشد مو

مو از فولیکول ها تشکیل می شود ، که به طور موثری ریشه هستند ، که در لایه درم پوست قرار دارند. آنها به طور مداوم رشد نمی کنند بلکه در عوض در یک چرخه رشد سه بخشی قرار می گیرند. هر موی شما در مرحله کمی متفاوت از این چرخه قرار خواهد گرفت.

طول چرخه برای افراد مختلف متفاوت است ، بنابراین با وجودی که روش های رفع مو ممکن است یک ماه برای یک نفر دوام بیاورد ، ممکن است شخص دوم این را پیدا کند که فقط یک یا دو هفته طول می کشد. این همچنین می تواند تحت تأثیر نوسانات هورمونی مانند موارد ناشی از بارداری باشد.

سه مرحله چرخه رشد مو به عنوان مراحل آناژن ، کاتاژن و تلوژن شناخته می شود. در مرحله آناژن است که مو به طور فعال از فولیکول در حال رشد است. مرحله دوم ، مرحله كاتاژن كوتاه تر است ، یعنی زمانی كه فولیكول به سرعت منقبض می شود و مو رشد می كند. سرانجام ، مرحله تلوژن مرحله استراحت است ، هنگامی که یک فولیکول جدید شروع به رشد می کند و در اطراف پیری شکل می گیرد. فولیکول جدید به سمت پایین گسترش می یابد ، و نقطه لنگر مو را تضعیف می کند که برداشتن آن راحت تر خواهد بود.

موهای بدن بسیار طولانی تر از موهای پوست سر در مرحله تلوژن باقی می مانند ، بنابراین بیشتر از چرخه را بدون تامین خون مغذی بدن می گذراند. همچنین دارای یک مرحله آناژن (رشد) بسیار کوتاه تر است. این دلایل در کنار هم به معنای این است که موهای بدن به حداکثر طول خیلی کوتاه تر از موهای سر می رسند.
چرخه رشد مو
3 مرحله رشد مو
چه موقع لیزر موهای زائد بهترین کار را می کند؟

لیزر موهای زائد بهترین کار را روی موهایی انجام می دهد که در مرحله آناژن قرار دارند زیرا این موها بیشترین رنگدانه را دارند که به عنوان ملانین شناخته می شوند. رنگدانه بیشتر بدین معنی است که انرژی نور بیشتری جذب می شود و بنابراین با استفاده از این انرژی فولیکول به دمای بالاتر گرم می شود که باعث اختلال در رشد می شود. این توسط بسیاری از مطالعات ، از جمله یکی توسط Eremia و همکاران پشتیبانی می شود. در سال 2001 که مشخص شد بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد در افرادی که پوستی عادلانه تر و عادلانه ندارند ، نشان داده شد.

با گذشت زمان ، موهای موجود در فولیکول های مختل شده از بین می روند. با قرار گرفتن هر مو در مرحله کمی متفاوت از چرخه ، برای گرفتن همه فولیکول ها در مرحله آناژن ، چندین درمان لازم خواهد بود.
آیا لیزر موهای زائد ایمن است؟

با انتقال لیزر بر روی بدن ، انرژی نور توسط موها جذب می شود زیرا این مناطق دارای رنگدانه بالاتری هستند. به همین دلیل ، از لیزر موهای زائد نباید بر روی خال ، خال کوبی یا علائم زایمان استفاده شود زیرا در مناطقی با رنگدانه بالاتر نیز وجود دارد. از بین بردن موهای زائد لیزر در صورت استفاده صحیح بی خطر است زیرا چیزی جز موها را هدف قرار نمی دهد.
آیا لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان می شود؟
آیا لیزر موهای زائد بی خطر است

ممکن است نگران تابش و اثرات آن باشید. اشکال مختلف تشعشعات مختلف وجود دارد ، که در طیف الکترومغناطیسی نشان داده می شوند. پرتوی مورد استفاده در تصویربرداری پزشکی از اشعه یونیزه کننده ، به عنوان مثال ، امواج گاما و اشعه ایکس استفاده می کند. نور ماوراء بنفش از خورشید نیز پرتوهای یونیزان است. تشعشع یونیزه انرژی کافی دارد تا بتواند پیوند بین مولکولهای (یونیزه شده) را شکسته و این بدان معنی است که DNA در سلولها ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

با این وجود همه پرتوهای انرژی کافی برای قادر به انجام این کار ندارند. پرتوهای غیر یونیزه دارای خواصی مشابه پرتوهای یونیزه کننده است اما از انرژی کافی برای شکستن پیوندهای موجود در مولکولها برخوردار نیست. تشعشع مورد استفاده در لیزر موهای زائد نوعی پرتوهای غیر یونیزه کننده است ، بنابراین باعث شکسته شدن مولکول ها یا جهش سلول ها نمی شود. بنابراین ، لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان نمی شود.

با این وجود ، یکی از ویژگی های مهم دستگاه لیزر یا لیزر IPL که شما انتخاب می کنید ، فیلتر UV است. با این کار پرتوهای UV بالقوه مضر از پرتو نوری که موهای شما را هدف قرار می دهد ، جلوگیری می کند تا از آسیب های غیرضروری به پوست شما جلوگیری شود. از دستگاه های لیزر یا موهای IPL که این ویژگی را ندارند ، باید جلوگیری کرد.
خطرات موهای زائد لیزر چیست؟

در حالی که تشعشعات مورد استفاده در لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان نمی شود ، هنوز هم باید با احتیاط مورد استفاده قرار گرفت. خطر اصلی این است که گرمای منتقل شده در صورت عدم استفاده مناسب ، می تواند باعث سوختگی شود. این خصوص از ج
روی قسمت هایی از بدن مانند دستگاه های مختلف کراول ، خال و خالکوبی قرار بگیرید. چنین مناطقی نسبت به سایر پوست ها دارای رنگدانه بیشتری هستند و بنابراین می توانند گرما بخورند و باعث سوختگی دردناک می شوند.

اگر مبتلا به ملانوما ، صرع ، تبخال ، زخم های کلوئیدی ، ترومای پوستی ، لوپوس ، اسکلرودرما ، ویتیلیگو هستید یا به تازگی از داروهایی مانند Accutane یا تتراسایکلین استفاده کرده اید ، توصیه می کنیم قبل از شروع لیزر موهای زائد ، تحقیقات بیشتری انجام دهید.

به دلیل عدم اطلاع رسانی در مورد اثرات روی جنین ، توصیه نمی کنیم در حین بارداری از لیزر موهای زائد استفاده کنید. می توانید یک بار که کودک به دنیا آورده اید از آن استفاده کنید و شیر مادر نیست.

عوارض جانبی لیزر و IPL چیست؟

سوزش پوست یک عارضه جانبی رایج است که ممکن است به عنوان خارش ، ناراحتی ، سوزن سوزن شدن ، قرمزی و تورم بروز کند. این موارد طبیعی است و معمولاً فقط چند ساعت طول می کشد اما مانند سایر روش های ریزش مو. گاهی اوقات ممکن است رنگدانه در ناحیه تحت درمان تغییر کند. ممکن است تیره تر یا سبک تر شود ، اما این معمولاً فقط موقتی است.

عوارض جانبی نادر شامل تاول ، پوسته پوسته شدن یا زخم شدن است. ممکن است موها خاکستری شوند یا در بعضی موارد بسیار نادر ممکن است باعث افزایش رشد مو شوند. تمیز نگه داشتن ناحیه قبل و بعد از درمان مهم است تا از بروز عفونت جلوگیری شود ، که این نیز یک عارضه جانبی نادر اما ممکن است.
لیزر موهای زائد در مقابل IPL

IPL که مخفف Intense Pulsed Light است ، شکل دیگری از موهای زائد بسیار شبیه به لیزر موهای زائد است. اصل هر دو روش درمانی یکسان است و مبتنی بر استفاده از انرژی سبک هدفمند است که توسط فولیکول های مو جذب می شود و به آنها آسیب می رساند ، به طوری که در نهایت از رشد مجدد مو جلوگیری می کند. IPL درمانی اما از لیزر استفاده نمی کند. در عوض از طیف گسترده ای از طول موج نوری استفاده می کند که نمی تواند مانند یک لیزر متمرکز شود.

IPL به اندازه عمق لیزر روی پوست نفوذ نمی کند ، که ممکن است منجر به گرم شدن بیشتر پوست اطراف شود. IPL با تمرکز کمتر ، تأثیر بیشتری بر رشد مو می گذارد. با این حال ، این یک جایگزین ارزان تر است.
لیزر یا IPL

همچنین موهای زائد VPL وجود دارد که مخفف متغیر Pulsed Light است. مانند IPL ، این دستگاه از طیف گسترده ای از نور به جای لیزر استفاده می کند ، اما تنظیمات را می توان تغییر داد تا انواع مختلفی از موها هدفمند شوند. استدلال شده است که چون موهای زائد VPL در هدف گیری موها دقیق تر هستند ، نتایج بهتری می گیرند. با این وجود ، زیرا کمتر به فولیکول های مو توجه می شود ، به احتمال زیاد به درمان بیشتری نیاز دارید تا از بین بردن موهای زائد لیزر.

چگونه برای درمان آماده شویم
برنامه جلو

اگر در حال انجام هرگونه درمان آنتی بیوتیکی هستید ، جلسه لیزر موهای خود را تا دو هفته بعد از مصرف دوز نهایی خود به تاخیر بیاندازید.
شما ممکن است اصلاح کنید

برخلاف مواقع اپیلاسیون یا نخ ، شما نیازی به موهای سطحی ندارید تا عمل لیزر انجام شود. در حقیقت ، تراشیدن در مدت زمان 12 ساعت قبل از درمان با لیزر توصیه می شود زیرا باعث می شود موهای زائد بر روی سطح توسط لیزر سفت نشوند.
واکس یا نخ را انجام ندهید

با این وجود ، همچنین مهم نیست که در ماه در حال برداشتن لیزر از واکس زدن و نخ ریختن آن ، زیرا این مرحله رشد موهای طبیعی را مختل می کند و بنابراین به طور قابل توجهی کاهش می یابد که چگونه درمان با لیزر موثر است.
پوست را تمیز کنید

مطمئن شوید که هیچ لوازم آرایشی ، دئودورانت ، کرم یا سایر محصولات زیبایی روی پوست وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که در هفته های منتهی به درمان خود ، پوست شما به اندازه کافی مرطوب شده است.
لباس های گشاد بپوشید

شما می خواهید مواردی از لباس را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی و به راحتی منطقه درمان را در معرض دید خود قرار دهید. شما همچنین می خواهید بعد از جلسه هرگونه تحریک به ناحیه را به حداقل برسانید ، بنابراین اگر لیز بیکینی یا پا خود را لیز خورده اید ، شلوار جین لاغر ایده خوبی نیست.
از پوست خود محافظت کنید

اطمینان حاصل کنید که در هفته هایی که تا قبل و بعد از معالجه خود انجام می شود ، حتی اگر تازه در مطب گیر هستید ، از محافظت در برابر آفتاب استفاده می کنید. از کرم های ضد آفتاب استفاده نکنید و حتی از برنزه های تقلبی استفاده نکنید و در هفته های آفتاب و بعد از لیزر موهای خود در آفتاب مستقیم بمانید. این باعث خشک شدن پوست شما می شود و شما را مستعد سوزش می کند. پوست برنزه همچنین به این معنی است که لیزر موهای زائد موثرتر است زیرا پوست تیره باعث جذب بیشتر انرژی از لیزر می شود.
مراقبت های بعدی
بار دیگر ، واکس نکنید

با اپیلاسیون یا نخ زدن بعد از درمان ممکن است فولیکول را مختل کرده و از آسیب هایی که لیزر به فولیکول وارد کرده است جلوگیری کنید. این بدان معنی است که شما در مناطقی که ممکن است در غیر این صورت آغاز نشوند ، رشد مجدد ایجاد می کنید.
از محافظت در برابر آفتاب استفاده کنید

شما باید 2-4 هفته بعد از درمان از تابش مستقیم نور خورشید و غرفه برنزه خودداری کنید. می توانید از ضد آفتاب استفاده کنید اما اطمینان حاصل کنید که از امتیاز SPF بالایی برخوردار است. پوستی که درمان شده است نسبت به حالت طبیعی نسبت به نور خورشید حساس تر است ، بنابراین از SPF بالاتر از حد معمول استفاده کنید.
از حمام گرم و دوش خودداری کنید

حداقل 48 ساعت پس از درمان ، از دوش گرفتن یا استحمام در آب گرم خودداری کنید زیرا این امر باعث تحریک پوست می شود. به همین ترتیب ، در این زمان از سالن بدنسازی یا سونا استفاده نکنید.
از استفاده از آرایش و دئودورانت ها خودداری کنید

اگر زیر بغل یا صورت خود را تحت درمان قرار داده اید ، از استفاده از دئودورانت ها و آرایش خودداری کنید. محصولات حاوی مواد معدنی ممکن است در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد اما در صورت تحریک تحریک ، آن را برداشته و با ویتامین E مرطوب کنید تا پوست را آرام کند.
خراش ندهید

طبیعی است که پوست کمی احساس خارش کند ، اما آن را خراشیده نکنید زیرا در صورت شکسته شدن پوست لطیف تر و احتمال زخم شدن بیشتر خواهد بود.
لایه برداری

پس از فروکش شدن هرگونه قرمزی ، می توانید منطقه را به آرامی بیرون بکشید. با این حال ، مهم است که خیلی زود این کار را نکنید. معمولاً حداقل 1-2 هفته پس از درمان باید منتظر بمانید.
درمانهای فضایی

برای اینکه پوست به بهبودی خود برسد ، اطمینان حاصل کنید که بین 4 تا 12 هفته بین جلسه لیزر موهای زائد باقی مانده است ، مگر اینکه دستورالعمل دستورالعمل شما توصیه دیگری کند. اگر بخاطر داشته باشید که درمان بیش از حد پوست شما می تواند به آن آسیب برساند

مزایای لیزر و IPL موهای زائد در خانه
دقت

لیزر موهای زائد بدون ایجاد آسیب به پوست اطراف موهای تیره را هدف قرار می دهد. ماهیت لیزرها به این معنی است که بسته به نوع استفاده از آن ، می توان آن را در مناطق کوچک متمرکز کرد و یا مساحت بیشتری را پوشاند. از بین بردن موهای IPL دقیقاً دقیق نیست زیرا نمی توان مانند یک لیزر ، نور را به داخل منافذ متمرکز کرد. با این وجود ، هنوز مناطقی از رنگدانه های بالا مانند موهای تیره در برابر پوست منصفانه را هدف قرار می دهد ، بنابراین اگرچه آنقدر دقیق نیست ، IPL هنوز هم بسیار مؤثر است.
مؤثر

لیزر موهای زائد با اکثر بیماران که بین 3 تا 7 جلسه ریزش مو دائمی دارند ، بسیار مؤثر است. مهم است که به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از موها متفاوت تحت تأثیر قرار می گیرند. موهای عادل تر به احتمال زیاد جلسات بیشتری را می گیرند زیرا جذب نور بیشتر طول می کشد و بنابراین به آسیب بیشتری به فولیکول نیاز به انرژی بیشتری دارد. مزیت داشتن دستگاه شخصی شما این است که می توانید هر زمان که خواستید ، بدون پرداخت هزینه های بیشتر برای قرار ملاقات ، این کار را انجام دهید.
سرعت

هر پالس لیزر در کسری از ثانیه چندین مو را هدف قرار می دهد. این بدان معناست که نواحی بزرگی مانند پاها حتی در تنها یک ساعت قابل انجام است. بعلاوه به زمانی که دیگر نیازی به اصلاح منظم یا نشستن در جلسات موم نیست ، در وقت خود صرفه جویی کنید.
مقرون به صرفه با گذشت زمان

استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خود بسیار به صرفه تر از پرداخت چندین قرار ملاقات سالن است. دیگر نیازی به هزینه کردن درمورد اپیلاسیون معمولی یا تیغ و کرم های دفع کننده نیست. در طول زندگی ، با خرید نکردن این وسایل ، مبلغ زیادی صرفه جویی می کنید.
موهای بیشتر وجود ندارد

این روش ریزش مو برای افرادی که از موهای زائد رنج می برند و همچنین افرادی که پوست حساس دارند مستعد تحریک ناشی از اپیلاسیون یا سوختگی تیغ هستند انتخاب مناسبی است.
بدون بار رشد

در حالی که با اپیلاسیون و نخ ، باید صبر کنید تا مو طول مناسب و مناسب برای از بین بردن موهای زائد داشته باشد ، اما با لیزر یا IPL موهای زائد ، می توانید هر چند وقت که دوست دارید بین درمانها اصلاح کنید.

نکته مهمی که باید هنگام خرید لیزر در خانه یا سیستم رفع موهای IPL به خاطر داشته باشید این است که همه افراد متفاوت هستند. آنچه برای یک شخص مفید است ممکن است برای شخص دیگری کار نکند.

اگرچه ممکن است بتوانید موهای دائمی را از بین ببرید ، اما اغلب برای حفظ آن نیاز به درمان های تاپ دارید. همچنین مهم است که بدانید چه نوع پوستی و مویی دارید و درک کنید که کدام محصول برای شما و مناطقی که مایل به درمان هستید بهترین است.

در حالی که هزینه اولیه دستگاه لیزر / IPL برای رفع موهای زائد در خانه ممکن است زیاد باشد ، در دراز مدت بسیار ارزانتر عمل می کند و باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود!

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

ما تصمیم گرفتیم که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کیت Philips Lumea Prestige IPL بود. این شامل 4 کلاه درمانی برای مناطق مختلف است و 5 سطح شدت متفاوت دارد.
آیا موهای زائد لیزر در منزل ایمن است؟

کیت های لیزر مو در منزل به طور خاص طراحی شده است که توسط افراد آموزش دیده استفاده نمی شود. تا زمانی که دستورالعمل ها و دستورالعمل های تولید کنندگان را رعایت کنید ، آنها برای استفاده بی خطر هستند.
دائمی ترین روش موهای زائد چیست؟

مطابق با FDA ، دائمی ترین روش رفع مو ، الکترولیز است.
آیا IPL مو را دائمی از بین می برد؟

با درمان های کافی ، IPL می تواند موهای شما را به طور دائمی از بین ببرد ، و برای موهایی که رشد می کنند ، معمولاً رنگ آهسته تر ، ظریف تر و ممکن تر رشد می کنند.
آیا IPL رشد مو را متوقف می کند؟

بله ، IPL رشد مو را که به فولیکول آسیب می رساند متوقف می کند. این آسیب کند می شود و می تواند رشد مو را برای همیشه متوقف کند.
آیا IPL موهای زائد آسیب دیده است؟

رفع موهای IPL نباید صدمه ببیند ، اما ممکن است شما احساس ناراحتی کنید ، مانند احساس اینکه یک باند الاستیک بر روی پوست شما چسبیده است. برخی مناطق نسبت به سایر مناطق حساس تر خواهند بود.


فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
فال انبیاء
فال انبیاء
فال عطسه
فال عطسه
فال حافظ روزانه
فال حافظ روزانه
فال تاروت روزانه
فال تاروت روزانه
فال تاروت کائنات
فال تاروت کائنات
فال تاروت 10 کارتی
فال تاروت 10 کارتی

اگه بخواید میتونید راحت تر دوباره این صفحه رو پیدا کنید

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2014 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای newsource.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:newsource.ir | نقشه سایت