مرگ New York Engine در سال 2019؟

مرگ New York Engine در سال 2019؟

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

مرگ New York Engine در سال 2019؟



مرگ New York Engine در سال 2019؟

در حالی که شما در حال خواندن این خطوط، مرگ و میر SEO است که احتمالا در صدها مقاله در سراسر اینترنت ثبت شده است. یک جستجو ساده در گوگل برای "جستجوگرها New York مرده است" تولید نموده است که نتایج آن کمتر از 42،600،000 است. قبل از اینکه ما تصمیم بگیریم که آیا جستجوگر مرده است یا خیر، ما باید مشخص کنیم که چه چیزی واقعا SEO است. بسیاری از سوء تفاهمات در مورد آنچه که در مورد جستجوگرها وجود دارد، وجود دارد که مردم را در مسیر اشتباه قرار می دهد. اگر به عنوان مثال، شما فکر می کنید SEO در مورد فریب موتورهای جستجو، پیوند طرح ها و اسپم وب پس بله، SEO مرده است.

در چند کلمه، SEO به فرایند تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتور جستجو با استفاده از دستورالعمل های موتورهای جستجو اشاره می کند.

ما می توانیم به موتورهای جستجو نگاه کنیم به معادلات ریاضی بزرگ که باید حل شوند. چنین چیزی به عنوان یک "سحر و جادو" کار می کند برای همه راه حل های جستجوگر وجود دارد. تنها "ترفند" که باید بدانید این است که قوانینی وجود دارد که باید با آن آشنا باشید و باید با تمام تغییرات این مقررات هماهنگ باشید.
هنگامی که SEO "مرگ" برای اولین بار؟

SEO یک مفهوم است که با صنعت جستجو مرتبط است. بنابراین قبل از صحبت کردن در مورد مراسم تشییع جنازه های جستجوگر، ما باید ابتدا درباره مراسم خاکسپاری صنعت جستجو صحبت کنیم. در سال 1997 صنعت جستجو برای اولین بار "کشته شد". در واقع، ریچارد هوی اولین کسی بود که می گوید جستجو حتی قبل از سن گوگل نیز مرده است.
SEO به عنوان Dead به عنوان

"من شروع به اعتقاد بر این هستم که موتورهای جستجو یک تکنولوژی مبهم هستند و از آنجا که سایت شما به نظر می رسد، یک اتلاف وقت بزرگ است. من اکنون به مشتریان توصیه میکنم که ما برچسب های META خوب ایجاد کنیم، سایت را ارسال کنیم و سپس آن را New York کنیم. "- ریچارد هوی، نوامبر 1997

Seo

هوی به این نتیجه رسید پس از چندین مسئله متوجه شد. برخی از نگرانی های او در آن زمان عبارتند از:

رابطه معکوس بین سطح ارتقاء سایت و درصد ترافیک موتورهای جستجو.
ابزارهایی که بسیار پویا هستند، محتوای آنها را هر چند ثانیه چند بار تغییر میدهد.
ابزارهای حاوی اطلاعات قابل توجهی از اطلاعات فریبنده
ابزارهایی که نیاز به داشتن یک Ph.D. در منطق Boolean حتی امیدواریم که آنها را به طور موثر استفاده کنید.

اکنون 18 سال است که در حال حاضر هستیم و برخی از این مسائل هنوز هم وجود دارد، حتی اگر آنها به روش های مختلف بیان شده اند. مردم هنوز از نوسانات موتور جستجو شکایت دارند و در مورد پیچیدگی الگوریتم ها چقدر سخت است.

با این حال، فردی که "جستجوگرها مرده" ساخته شده معروف ترین است کارآفرین وب جرمی "ShoeMoney" Schoemaker. وی اظهار داشت: "موتورهای جستجو در چنین سریع سرعت بهبود می یابند. شما ممکن است فردا بتوانید برای x یا y # 1 رتبه بندی کنید اما در نهایت شما توسط گوگل یا یاهو دریافت خواهید کرد. »در سال 2005، پست او محبوب شد بسیار سریع بود و در زمینه چندین به روز رسانی گوگل New York آن زمان، صنعت جستجو توسط گوگل شناسایی شده است. حدود 2005 ما شاهد مرگ تکنیک های جستجوگرهای کتاب درسی بودیم، ما دیدیم که چگونه SEO همراه با وب 1.0، چگونه copywriting برای جستجوگرها به مدت طولانی دفن شده بود، و چگونه SEO در حال مبارزه بین زندگی و مرگ است.

در تمام این موارد، زمان یک مشاور خوب بود و این پیش بینی ها نادرست است، زیرا SEO هنوز در حال حاضر یک کسب و کار قوی است.
SEO به عنوان مرده به عنوان GoogleScreenshot گرفته شده

حتی مت کاتز، رهبر گروه اسپم وب از گوگل (در حال حاضر در حال ترک)، در سال 2009 ویدئویی برای پاسخ به این سوال پاسخ داد: آیا SEO هنوز در 5 سال وجود دارد؟ در اینجا ما 5 سال بعد هستیم و هنوز هم درباره جستجوگرها صحبت می کنیم. یک سال بعد از این ویدیو، در سال 2010، گوگل خود راهنمای راه اندازی بهینه سازی موتورهای جستجو را منتشر کرد، بنابراین اگر G بزرگ در تلاش برای ریشه کن کردن SEO یک بار و برای همه، چرا آن را با یک راهنمای SEO می آیند؟
چرا SEO چندین بار «مرگ» شد؟

چه گربه ها و جستجوگرها مشترک هستند؟ آنها هر دو معامله بزرگ آنلاین New York SEO هستند و (حداقل) 9 زندگی دارند.

جستجوگرها در مورد درک اینکه موتورهای جستجو چگونه اطلاعات خود را دریافت می کنند و چه کاری باید انجام شود تا از ترافیک "رایگان" آنها بهره مند شوند. کارشناسان جستجوگرها و بازاریابان دیجیتال به طور کلی فرآیند جستجو را درک می کنند و برای جذب بازدیدکنندگان به آن مراجعه می کنند. البته، لزوما از همان ابتدا نبوده است New York SEO. و آغاز آن چند سال پیش نبود. طبق گفته دنی سولیوان، مفهوم SEO به سال 1997 نزدیک می شود. این را می توان در وب سایت های "تا 90s" برخی از شرکت های بازاریابی به عنوان یک شرکت جدید، مرسوم، خدمات ممکن است به منظور ارتقاء کسب و کار خود را پیدا کنید.

پس چگونه چیزی که به اندازه کافی قدیمی نیست برای نوشیدن در اکثر کشورها چقدر پیش بینی شده است؟

این کمک می کند اگر شما آن را به عنوان تجدید به جای یک قیام، تبدیل، به جای تناسخ. این بیشتر شبیه به ریختن خزندگان و یا دگرگونی یک کاترپیلار به یک پروانه است. برای مدت زمان طولانی، مامورین جستجوگرها از تمایز بین "کلاه سفید" و "کلاه سیاه" کمتر آگاه بودند و بیشتر وسوسه شدند تا رتبه بندی صفحات را با هر وسیله ای بهبود دهند لازم است سپس موتورهای جستجو نیز کمتر آگاه بودند، استفاده از کلمات کلیدی را در ارزش اسمی، اجازه می دهد که SEOs در مورد کسب و کار خود و به تحریک سوء استفاده و دستکاری.

البته، آن را به عنوان دستکاری مشاهده نمی شود، چرا که هیچ قاعده ای روشن در برابر آن وجود نداشت، و به این دلیل که تاثیر رتبه بندی صفحات خیلی بزرگ نبود. به طور طبیعی New York SEO، زمانی که موتورهای جستجو شروع به اعمال قوانین کردند، احساس می کردند که وحشی وحشی غرب تنظیم شده و تبدیل به "وحشی" شده است. هنگامی که تعریف شما از یک مفهوم، یا غرب وحشی یا جستجوگرها، به چالش کشیده می شود، تمایل طبیعی به آن مفهوم "مرده" به جای انطباق با تعریف جدید وجود دارد. حتی اکنون کسانی هستند که خواستار بازنشستگی اصطلاح SEO هستند.
"جستجوگرها مرده" پیش بینی نشده است
مرگ # 1

همانطور که موتورهای جستجو کمتر پذیرفت، SEO تغییر یافت. بیایید نگاهی به برخی از نکات برجسته رشته طولانی از "مرگ و میر" جستجوگرها بیاندازیم.

در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 00، رتبه بندی یک صفحه وب بسیار ساده بود یا حداقل این چیزی است که ما امروزه فکر می کنیم: همه چیز در مورد metatags و کلمات کلیدی بود.

شما می توانید صفحات دروازه ایجاد کنید - وب سایت های یک صفحه که بر روی کلمه کلیدی مورد نظر شما هدف قرار می گیرند - همه چیزهایی که شما باید انجام دهید، کلیدواژه های خود را در محتوا قرار داده اید و خوب بودید. اما در سال 2003 گوگل به روز رسانی های فلوریدا و کاساندرا را معرفی کرد که در آن زمان متمرکز بر متن پنهان و پیوندهای پنهان، نان و کره ی SEO ها بود. در سال بعد، به روز رسانی آستین رخ داد، بیشتر مجازات متن نامرئی و پر کردن متا تگ. این یکی از اولین "مرگ و میرهای بزرگ" جستجوگرها بود.
مرگ 2

با گذشت زمان، در مورد پیوندها نیز بیشتر شد. در آن زمان، حتی در مورد کیفیت پیوندها، فقط کمیت نبود.

مردم به سایت های ارسال دایرکتوری، دایرکتوری های مقاله، تبادل لینک و یا هر راه دیگری که می توانید لینک های خود را به سایت خود دریافت کنید، به شما کمک می کند به خوبی رتبه بندی کنید.

همانطور که ما نقل مکان کردیم، بیشتر درباره ارتباط پیوندها بیشتر شد و به روز رسانی Cassandra 2003 چیزی برای لینکداران و فروشندگان لینک نیز داد. شروع به هدف گیری تاکتیک هایی مانند تبادل لینک، ساخت دایرکتوری های مقاله که حاوی لینک ها به سایت ها یا دامنه های مشترک است که فقط برای لینک کردن به سایت مورد نظر وجود داشت. به این ترتیب که SEO را درک کردیم، کمی بیشتر شد.

مرگ 3

همه چیز در مورد جریمه نبود.

برای مدت زمان طولانی، بازی ساده بود: در بالای صفحه نتایج جستجو کنید.

اما همانطور که در سال 2005 (و بیشتر در سال 2007، 2008 و 2010 آن را گسترش داد)، گوگل و همچنین بینگ، بازی را به روش بزرگی تغییر دادند. شما دیگر "صفحه نتایج جستجو" ندارید، بلکه "صفحات نتایج جستجو": یکی برای هر کاربر. نتایج قبلی شما، سیگنال های اجتماعی از فیس بوک و توییتر، همه چیز شروع به درک و بروز آنچه در مرورگر شخصی شما اتفاق افتاده است. هنگامی که نتایج جستجو شروع به شخصی شدن برای هر تجربه کاربری شخصی کردند، این یک بازی جدید بود. و حتی لازم بود که هر کسی را مجازات کند. بسیاری از کسب و کارهایی که احتمالا در آن زمان نتوانستند انطباق پیدا کنند، همراه با معنای دیگری از جستجوگرها خاتمه یافت.
مرگ 4

همه این ها واقعا فقط سنگ های سنگی را برای سال 2011، سال تغییر واقعی، می کشند.

نوار برای کیفیت در سال 2011 فوق العاده شد، زمانی که گوگل یک الگوریتم جدید برای تصمیم گیری در مورد رتبه صفحات ارائه داد.

از سال 2011، الگوریتم پاندا وبسایت هایی را با کلمات کلیدی، تبلیغات، محتوای تکراری یا کسانی که سیگنال های کیفیت را به سایت های آنها نرسانده اند، هدف قرار می دهند. همچنین شخصی سازی یک مرحله بیشتر (براساس جستجوهایی که انجام داده اید، وبسایت که بازدید کرده اید، شبکه های اجتماعی شما و غیره) را تغییر داده است. شما می توانید کلمات کلیدی خود را جستجو کنید و رتبه 4 را ببینید، اما شخص دیگری می تواند همان جستجو را انجام دهد و سایت شما را رتبه 13 یا حتی در صفحه دوم ببیند. از آنجا که همه متوجه نتیجه دیگری شدند، به طور فزاینده ای دشوار بود که دقیقا در کجا رتبه بندی کنید. جعبه ابزار Google Web به شما اجازه می دهد که رتبه متوسط خود را برای کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنید، اما این بهترین است که می توانید دریافت کنید. بسیاری از وب مسترها ترافیک را از دست دادند (برآورد شده است که این بروزرسانی 12 درصد از نتایج جستجوی Google را تحت تاثیر قرار داد) و بسیاری از مردم معتقد بودند بهینه سازی دیگر امکان پذیر نیست.
مرگ 5

در سه سال گذشته، گوگل SEO را به چالش کشید. در سال 2012، آن را الگوریتم های پنگوئن معرفی کرد، که عمدتا بر روی به روز رسانی های اسپم وب تمرکز داشت. پنگوئن پیوندها را در یک وب سایت بررسی می کند و اگر لینک هایی که به آن وبسایت اشاره می شود را دوست ندارد، آن را به طور معنی داری "رتبه بندی سایت" را کاهش می دهد.

فقط به این دلیل که شما یک دسته از لینک ها دارید، لزوما به این معنی نیست که شما سزاوار رتبه بندی هستید.

البته، اگر شما این ناسازگاری را پیدا کنید، همیشه می توانید یک درخواست تجدیدنظر را ایجاد کنید، تا زمانی که دلیلی قوی برای انجام آن دارید، یا سعی کنید از ابزار انصراف گوگل استفاده کنید، سایت خود را "در شرکت خوب" حفظ کنید. اگر در هر صورت شما می دانستید در مورد این لینک ها و شما فقط سعی داشتید از یک لینک ساده استفاده کنید، شما احتمالا در معرض مشکل هستید و آنچه شما می دانستید جستجوگرها مرده اند و رفته اند.
چگونه می توان گفت SEO هنوز زنده است؟

اگر شما فکر می کنید تنها مدت ها پیش تغییرات جستجوگرها را کشته اید، به روز رسانی های گذشته توجه نکردید. پیوند طرح ها و کلاه سیاه کلاهبرداری اهداف اصلی آخرین به روز رسانی ها بود. وبلاگ نویسان مهمان نیز شروع به گرفتن چشم بد از گوگل. در اصل، هیچ مشکلی با آن وجود ندارد، اما بسیار محبوب شد زیرا مردم به دنبال راهی برای پیوند دادن بودند. درست مثل هر چیز دیگری، وبلاگ نویسی مهمان مورد سوء استفاده قرار گرفته است، بنابراین Google شروع به ارزیابی پیوندهای وبلاگ نویسی مهمان کرد.

SEOدر حال حاضر شما احتمالا سکوت فریاد می زنید: «چه چیز دیگری باقی مانده است ؟! چگونه می توانم بگویم SEO هنوز زنده است؟ ... این فقط یک راه جدید است و Best NYC SEO Agency in New York برای https://aviationwebdesign.net/new-york-seo/ وجود دارد. سئو اجتماعی لینکهای جدید هستند. به عنوان مثال، شما شروع به دنبال افرادی که موضوعات مشابه به شما دارند. شروع به ایجاد روابط کنید و مطالب خود را از فضاهای رسانه ای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. افراد با محتوا با نفوذ بیشتر که محتوای شما را به اشتراک میگذارند تاثیر بیشتری در رتبه بندی دارد. شما هنوز هم می توانید رتبه بندی خود را تحت تأثیر قرار دهید، اما کار بیشتر و تفکر استراتژیک بیشتری نیاز دارد. SEO دیگر یک کاپیتان نیست که از طریق آب پیوند غارت می شود، بلکه یک پروانه است که یک شبکه معنایی ایجاد می کند.

همانطور که شما این مقاله را خوانده اید، گوگل این بار را حتی بالاتر می برد.

گوگل در سال گذشته، دو نسخه جدید را منتشر کرد: Penguin 3.0، که بر روی استراتژیهای پیوند (کمتری و با کیفیت بیشتر) و Panda 4.0 تمرکز دارد و باعث می شود که سایت هایی با محتوای ضعیف با کیفیت پایین از نتایج جستجوی گوگل جلوگیری کنند.

در پایان، چگونه می توانید برای "مرگ" بعدی آماده باشید؟ به یاد داشته باشید، این یک الگوریتم است؛ نمی تواند 100٪ دقیق باشد. بنابراین گاهی اوقات، سایت های کیفیت ممکن است ضربه بزنند. شما نمی توانید گوگل را کنترل کنید، اما می توانید آنچه را انجام می دهید کنترل کنید. تنوع ترافیک خود را! برای انسانها نه برای رباتهای موتور جستجو بنویسید از طرح های پیوند ساختمان متواضع باشید، آنها New York SEO ممکن است در کوتاه مدت کار کنند، اما مطمئنا به مدت طولانی شما را به شدت مجازات خواهند کرد. محتوای خود را متناقض و جالب توجه کنید. افرادی را دنبال کنید که سایت هایی شبیه به شما دارند و با آنها ارتباط برقرار کنید.
SEO به عنوان مرده به عنوان گوگل است

تا زمانی که موتورهای جستجو وجود داشته باشند و سعی در ارائه نتایج مناسب به کاربران داشته باشند، توانایی ساخت سایت شما مناسب تر خواهد بود. اگر گوگل و هر موتور جستجو دیگر همراه با آن سقوط و مرگ، پس SEO احتمالا همراه با آن می میرند. اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، تا زمانی که سیستم شکسته شود یا جایگزین دیگری شود، ما در حال جستجوی SEO هستیم.

چطور می توانید از این تغییرات سرمایه گذاری کنید و چه تغییراتی باید انجام دهید؟ من می دانم آن را به عنوان ساده به نظر می رسد نیست، اما: جلوگیری از بهینه سازی!

درست مثل دوستیابی، باید سعی کنید، اما خیلی سعی نکنید.

تاریخ شما، درست مانند Google، آن را متوجه خواهد شد و آن را جذاب نیست. شما نیاز به کیفیت لینک ها و محتوا دارید. درست همانطور که شرکتی که در زندگی واقعی خود نگه می دارد می گوید در مورد شما بسیار زیاد است، بنابراین شرکت شما آنلاین شما را نگه می دارد. و آخرین نکته، علاقه خاصی به آنچه گوگل در مورد شما فکر می کند علاقه مند است.

توجه به آنچه گوگل به شما می گوید و اگر فکر می کنید اقدامات شما سایه دار است، مطمئن شوید شرایط را روشن کرده اید. SEO همیشه یک زمینه چالش برانگیز است، اما همه چیز را تغییر نمی دهد. اگر شما New York SEO انجام داده اید، هیچ کدام از این الگوریتم ها نباید کسب و کار شما را خراب کند.


فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
فال انبیاء
فال انبیاء
فال عطسه
فال عطسه
فال حافظ روزانه
فال حافظ روزانه
فال تاروت روزانه
فال تاروت روزانه
فال تاروت کائنات
فال تاروت کائنات
فال تاروت 10 کارتی
فال تاروت 10 کارتی

اگه بخواید میتونید راحت تر دوباره این صفحه رو پیدا کنید

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2014 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای newsource.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:newsource.ir | نقشه سایت